O dobrovolnictví jste se nikdy nezajímali? Nebo je to naopak Váš denní chléb? Nebo byste chtěli začít, ale nevíte jak?
Ať už jste odpověděli jakkoliv, výzkum, který provedu, bude právě o Vás. Jmenuji se Matěj Žaloudek a jsem studentem Univerzity Jana Evangelisty Purkyně, Fakulty sociálně ekonomické, kde dokončuji svoji bakalářskou práci na téma Komunikační marketingové nástroje pro Regionální dobrovolnické centrum pro Ústecký kraj.
Dotazník ke zjištění povědomí veřejnosti o Regionálním dobrovolnickém centru pro Ústecký kraj
První zkušenosti s dobrovolnickou činností mám již z roku 2013, kdy jsem pomáhal obětem záplav v Ústí nad Labem na Střekově. Od té doby jsem se také například zúčastnil uklízení Střížovického vrchu, nebo některých projektů univerzity. Když jsem zjistil, že mohu psát o marketingu dobrovolnické organizace, neváhal jsem. Navázal jsem spolupráci s paní magistrou Lenkou Vonka Černou, ředitelkou projektu Regionálního dobrovolnického centra pro Ústecký kraj. Tento projekt běží teprve krátce, ale již v prvním roce své existence významně pomohl v boji proti koronaviru, když shromáždil velké množství dat dobrovolníků, kteří se chtěli zapojit a pomoci.
Společně jsme stanovili cíl práce, kterým je zjistit povědomí lidí z Ústeckého kraje o Regionálním dobrovolnickém centru a navrhnout postupy a strategie, jak zkvalitnit a posílit komunikaci centra s veřejností. Může to být pomocí reklamy na Facebooku, nebo sdílením konkrétních aktivit a informací
specifické věkové skupině. K tomu, abychom byli úspěšní, potřebuji Vaši pomoc.
Chtěl bych Vás poprosit o vyplnění následujícího dotazníku. Vaše odpovědi vyhodnotím a na základě výsledků navrhnu řešení, která, jak doufám, pomohou zvýšit povědomí o projektu a věřím, že se díky tomu povede zapojit do dobrovolnických aktivit mnohem více lidí.
Matěj Žaloudek